Drodzy Klienci,

W przypadku zainteresowania zakupem słownika bardzo proszę o złożenie zamówienia przez nasz SKLEP FIRMOWY. Dzięki temu mam tak zwany "porządek w papierach". Z doświadczenia wiem, że próby obejścia tej formalnej ścieżki mogą przysporzyć problemów w różnych nieprzewidzianych miejscach. Zapewniam, że sklep jest bardzo przyjazny i samo złożenie zamówienia zajmie chwilę.

Jedynym punktem, który może sprawić nieco problemu jest podanie innego adresu do wysyłki i innego do faktury. Sposób wpisania innego adresu do faktury przedstawiam na samym końcu.

Obecnie nie ma na stronie opcji rabatowych gdyż po prawie 10 latach sprzedaży słownika struktura rabatowa zrobiła się nazbyt skomplikowana (są np. klienci, którzy posiadają prawie wszystkie wydania i zrozumiałe jest, że powinien przysługiwać im rabat wyższy). Wszystko jest jednak do dogadania i - z ręką na sercu - przypadki, w których nie udało się wynegocjować warunków zadowalających obie strony mogę policzyć na palcach.

W przypadku ustalenia rabatu proszę o zamówienie słownika wybierając opcję pełnopłatną i wpłatę kwoty ustalonej drogą mejlową.

Preferowanym dokumentem zakupowym jest dla mnie faktura VAT stąd proszę o podanie NIP.

Książki wysyłamy najpóźniej w ciągu 3 dni od otrzymania wpłaty. 

Jak podać inny adres do wysyłki i inny do faktury:

Po wpisaniu danych Kupującego pojawi się okienko:

adres do wysyki

Aby podać inny adres do faktury należy kliknąć na przycisk "Utwórz nowy adres" i wówczas wpisane poprzednio dane zostaną potraktowane jak adres do wysyłki a dane wpisane w poniższym formularzu jako dane do faktury:

inny adres