System publikacji i sprzedaży

Szanowni Państwo,

Nad słownikiem pracuję przez cały czas korzystając przy tym z innego programu niż użytkownicy (stąd wynika moja dość słaba znajomość samego programu dla użytkowników co może być zaskakujące). Program jest jednak intuicyjny i póki co nie miałem praktycznie żadnych pytań dotyczących jego obsługi. Napisanie instrukcji obsługi jest jednak w planach ale dość odległych, gdyż inne sprawy wydają się bardziej priorytetowe - przy okazji zachęcam do udziału w ankiecie dotyczącej najpilniejszych kwestii. Gdy baza powiększa się o 1000 haseł zawieszam aktualizację na serwerze, o czym program informuje użytkowników przy pierwszy otwarciu.

Od strony komercyjnej  wygląda to tak, że słownik wydawany jest w systemie "książkowym" tj. pojawiają się kolejne wydania. Dzięki temu każdy, kto kupi określone wydanie będzie miał do dyspozycji taką samą bazę terminologiczną. System alternatywny czyli możliwość wykupienia abonamentu na ustalony okres czasu prowadziłby do sytuacji, że liczba haseł zależałaby od daty zakupu. Kupując określone wydanie kupujecie więc Państwo słownik z liczbą haseł, jaką będzie miał na koniec okresu "abonamentu aktualizacyjnego".

Rozwój słownika najlepiej zobrazuje poniższe zdjęcie przedstawiające wszystkie wersje książkowe od I wyd. "Podręcznego słownika budowlanego" po prawej do IV wydania "Słownika budownictwa, infrastruktury i wyposażenia". Wyd V i VI ukazały się wyłącznie w wersji elektronicznej. Jeśli wyniki ankiety wskażą na taką potrzebę a finanse pozwolą wyd. VII ukaże się w wersji papierowej i elektronicznej.

System publikacji i sprzedaży

Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać większość wątpliwości. Zachęcam do korzystania z funkcji programu - takich jak gra edukacyjna, możliwość zgłaszania haseł oraz do zgłaszania uwag, sugestii oraz do wzięcia udziału w ankiecie.